Според неодамнешниот извештај на Центарот за образование и работна сила (ЦЕВ) во Џорџтаун, да се биде роден побогат е поголем показател за успехот на возрасните во САД отколку академскиот успех. За да успеете во Америка, подобро е да се родиш богат од паметен.
Луѓето со талент честопати не успеваат. Она што го откривме во оваа студија е дека луѓето со таленти кои доаѓаат од ранливите семејства не ги прават истите како луѓе со многу малку таленти од напредните семејства.
Carnevale и неговиот тим ги анализирале податоците од Националниот центар за статистика на образованието (NIU) за следење на резултатите на учениците од градинките преку зрелоста, оценувајќи го интелектот за успех во стандардизираните математички тестови. Истражувачите тогаш ги категоризираат учениците според социоекономскиот статус, земајќи ги во предвид приходот на домаќинството, образованието на родителите и престижот на родителскиот професионалец (мерки на социјална позиција, моќ и способност за заработка).
Тие откриле дека помалку веројатно е сиромашните деца во градинките со добри резултати ќе завршат средно училиште, колеџ или да заработат висока плата, за разлика од нивните богати врсници со слаби оценки.