Словенечкото здружение за заштита на потрошувачите го заврши едно од најголемите тестирања на креми за сончање во регионот. Биле испитувани девет различни примероци на креми за сончање достапни на пазарот во Словенија со висок фактор на заштита. Истражувањето покажало дека цената на производот секогаш не гарантира и најдобар квалитет.
Од девет тестирани примероци каде што било испитувано новото на заштита, количината на конзерванси, влажноста, чувството на кожата и многу другии квалитети, на прво место бил кремот на „ДМ“, „санденс“, со фактор 30, која е меѓу најевтините. Најевтината крема на пазарот „милер лавозон“ со фактор 50 е втора, а на трето место е кремот „хофер омбиа сан ултра сензитив фактор 50“, пренесува „Јутарњи лист“.
Сите тестирани производи се купени во продавници за широка потрошувачка. Трговците не знаеле дека истражувањето е во тек, па не можеле да влијаат на изборот.
Тестирањето е направно во независни акредитирани лаборатории, а критериумите кај овие меѓународни тестови се построги од обична проверка на стандардите на безбедноста, бидејќи се испитува и трајноста на производот, влијанието на животната средина и други критериуми важни за секојдневна употреба.