Фејсбук планира голем редизајн со цел да се натпреварува со ТикТок

ИЗВОРНов Лист
|

Марк Цукерберг и останатите функционери на Мета јасно ставаат до знаење дека натпреварувањето со платформата ТикТок е нивен приоритет, а сега се познати повеќе детали за тоа како имаат намера да го сторат тоа.

Социјалната мрежа Фејсбук работи на голем редизајн на главната страна која значително би ја нагласила препорачаната содржина на страници, креатори и луѓе кои корисникот не ги следи.

Според првиот човек задолжен за апликацијата Фејсбук во Метa, Том Алисон, целта е да се префрли Facebook на „Discovery Engine“ кој во голема мера би се потпирал на препораки, слично на „За тебе“ на ТикТок. Препораките главно ќе потекнуваат од „неповрзани“ содржини, вклучително и макари, а корисниците ќе гледаат помалку објави од пријателите и семејството. Планот, исто така, ќе го врати влезното сандаче на Messenger во апликацијата Фејсбук во обид да ги поттикне корисниците да споделуваат повеќе содржини од наведениот „Discovery Engine“.

Не е јасно колку време ќе и треба на Мета да ги имплементира овие промени, од кои некои одразуваат промени кои веќе се случуваат на Instagram. Но, ова не е прв пат директорите на Мета да навестуваат големи промени во апликацијата, па дури и првпат да слушаме за претстојниот пресврт од социјалната мрежа во „Discovery Engine“. Закерберг во април рече дека компанијата е во тек на „голема промена“ што ќе ја промени динамиката за да ги нагласи препораките водени од вештачката интелигенција над социјалните графикони на корисниците.

Сепак, белешката од Алисон јасно покажува колку се важни новите приоритети за компанијата, која очајно се обидува да го достигне ТикТок.

Извор engadget.com