Од сите ситуации што мора да ги издржиме во зима, веројатно најлошото е кога седнуваме во ледена кабина во автомобилот, ни студи и чекаме десет минути за да се загрее автомобилот.
Сепак, спротивно на популарното верување, ова не е најдобриот начин да се реши овој проблем. Всушност, ваквиот процес само ја забрзува потрошувачката на гориво, а со тоа и парите, и е неефикасен. Но, не грижете се! Има подобар начин!
Благодарение на напредокот на автомобилската индустрија, механичарите и научниците изјавија дека повеќе не е потребно да се запали моторот и да чекаат автомобилот да се загрее. Во ерата на компјутери кои станаа составен дел од автомобилот, а благодарение на електронското вбризгување на горивото, потребно е само една минута за да се прилагоди температурата, без оглед колку е ладно надвор.
Зошто? Затоа што е потребно толку долго за да се започне и подигне маслото од дното на моторот. Крис Тогју од компанија која продава гуми за автомобили за поддршка на клиенти и сервис на Колчестер вели: „Автомобилите генерално се направени за полесно да се загреваат кога ги возите отколку кога сте во место со мотор“.
Па, што е најдобриот начин да се загрее брзо?
Мудрите луѓе од TipHero имаат решение: кога ќе влезете во автомобилот, остварете контакт, но сè уште не го вклучувајте моторот. Ова може да изгледа дека го оневозможува вашето греење, но всушност тоа е најдобриот начин да се загрее топол воздух брзо и по околу пет секунди треба да го слушнете потпевчето на пумпата за гориво што го напојува моторот. Само во оваа состојба моторот е подготвен да се загрева, така што можете да го стартувате автомобилот сега.
Не треба да го вклучувате греењето веднаш, бидејќи кога седите во автомобилот, моторот е сè уште ладен. Кога моторот е ладен, сè друго е ладно, вклучително и воздухот од грејачот. Ладениот воздух исто така ќе спречи да се загрее вашиот мотор толку брзо како што треба, така што вашиот автомобил, како и вие во него, ќе продолжи да биде студен долго време.
Што да направам тогаш? Треба да седите во автомобилот околу 30 секунди (или една минута ако автомобилот е постара генерација) бидејќи тоа ќе му овозможи на грејачот да избрка ладниот воздух. Потоа можете да го стартувате автомобилот со греење.
Кога ќе започнете да возите, прво насочете го разменувачот на топлина во градите на патникот да се загрее што е можно побрзо. Кога се загрева, насочете ги исправувачите на топол воздух кон нозете. Ова е едноставен закон за физика: зголемувањето на топлиот воздух ќе го направи целиот автомобил топол.
Може ли овој метод успешно да се примени кај сите автомобили?
Да, во повеќето случаи. Имено, таа е ефикасна кога станува збор за сите модели на автомобили произведени по 1980 година, односно оние со електронско вбризгување на гориво.