„Ја знаевме нивната тајна и не сторивме ништо во врска со тоа“, потврдија седумтемина вработени кои работеле на развивање и лансирање на моделите „Фиеста“ и „Фокус“ од Форд.
Поточно, моделите на автомобили со неисправни менувачи се продадени на клиенти без шанси воопшто да се поправат.
„Нашите раце се валкани. Се чувствуваме лошо“, рече еден од инженерите, кој сакал да остане анонимен,а одиграл клучна улога во склопувањето и проверката на спорните автомобили.
На прашањето дали компанијата ги игнорирала раните предупредувања на своите експерти за дефект на менувачите, вработен во „Форд“ потврди дека „возилата биле исправни кога биле тестирани, но за време на пробното возење и откако поминале илјадници милји, тие биле свесни дека нешто не е во ред. “.
Инженерот изјави: „Ни беше кажано, не проверувајте ништо’. Ни беа дадени чудни наредби. После тоа, ако поставите прашања, вие сте обвинети за бунт. Некои колеги дури се обиделе да направат нешто, но без никаква корист, а на повеќето рацете им биле врзани. Сепак, бевме свесни дека ваквите преноси ќе предизвикаат механичка катастрофа “.
Тоа се однесувало на менувачот DPS-6 со двојна спојка наречен PowerShift, кој беше користен во два милиони продадени автомобили Фокус и Фиеста оваа деценија, што стана предмет на масовни парници и истраги за федерални измами, пренесува Yahoo News.
Најголем проблем со единицата ДПС-6 е што Форд продавал автомобили со овој шестстепен ДЦТ, „и покрај тоа што знаеше дека преносот не може да се санира“. Форд е свесен за степенот до кој е лош DPS-6 уште од 2011 година. Дизајнот е толку неуспешен што може да предизвика тотална загуба на енергија при возењето, како и брзина на автопат.
Во јули 2018 година, комисија од Лос Анџелес му додели отштета од 554.000 американски долари на сопственик кој го обвини Форд за „измама што му продал Фокус со ДПС-6, и покрај тоа што знаел дека не може да се поправи“. Со други зборови, компанијата Ford Motor го излажала клиентот.